Rab sziget

RAB-Sziget

| Árak |Foglalás | A Kemping | Lakókocsik | Rab sziget

Lakókocsis nyaralás Horvátországban, a Rab szigeten!                                                                                                         MÁR   GÖRÖGORSZÁGBAN   IS!                                                                                                                         tovább Görögországra>>>

Férfi (3)Rab sziget, vagy egyszerűen csak Rab,

Horvátország északi szigeteinek egyike, egy igazi gyönygyszem. A Kvarner öböl déi részén helyezkedik el, igazán közel hazánk határához, emiatt évről évre nagyon sok magyar turista keresi fel a szigetet. Megközelítése egyszerű és kényelmes. Egészen a szárazföld széléig autópályán utazhatunk, ahonnan komppal juthatunk át a szigetre. A komp a nyári időszakban 30 percenként indul és 15 perc a menetideje. A kompról a sziget elsőre ijesztőnek tűnhet, hiszen csupán kopár, sziklás tájat látunk, akár egy holdbéli táj. A szigeten autózva azonban percek múlva kizöldül körülöttünk a táj és gyönyörű látvány tárul elénk. A sziget apró méretei ellenére (22 km hosszú, legnagyobb szélessége 11 km) számtalan természeti szépséggel rendelkezik. Hegyek, völgyek között utazhatunk, tengerpartja változatos. Rengeteg öböl tagolja a partot, hol sziklás, köves, hol pedig finom, sárga homokos hosszú partszakaszokat találunk. Ha a lakókocsis nyaralás során, magányos, romantikus strandolásra vágyunk, számos eldugott öblöcske vár minket, ahol garantáltan magunk lehetünk.

A sziget fővárosa Rab, jelképe a négy harangtorony. Az elbűvölő kisvárosban sétálhatunk a tengerparti sétányon, a kikötőben megcsodálhatjuk a sok-sok hófehér vitorlást, de óvárosában, a szűk, eldugott kis utcákon is sok időt tudunk eltölteni. A bájos kisvárosban minden igényt kielégítő áruházakat, éttermeket, bárokat, szórakozási lehetőségeket is találunk. A teraszokon elhelyezett asztaloknál a mediterrán konyha finomságait, ételeket és italokat is kipróbálhatunk. Kikötőjéből a környező szigetekre és a szárazföldre is könnyedén elhajózhatunk.Rab sziget (1)

A szigeten még jó néhány kedves városka található (Banjol, Palit, Kampor, Barbat, Lopar, Supetarska Draga). A kis távolságok miatt nyaralásunk során többet is felkereshetünk.

A mediterrán klímájú szigeten a nyári hónapokban a nagy meleg a jellemző, a telek is enyhék.

Rab sziget manapság gyönyörű természeti adottságai, tengerpartjai és a helyiek vendégszeretete miatt leginkább a turizmusból él.

| Árak |Foglalás |A Kemping |Lakókocsik |

Lakókocsis nyaralás Horvátországban, a Rab szigeten, Loparon, a San Marino**** kempingben!